OMEC to firma szkoleniowa, specjalizująca się w zagadnieniach zarządzania projektami, programami, portfelami, ryzykiem, zmianą i usługami. Powstała jako odpowiedź na widoczne na rynku zapotrzebowanie na wykwalifikowanych kierowników przedsięwzięć projektowych. Trzon firmy stanowią specjaliści i doradcy w tym zakresie, kierownicy projektów posiadający doświadczenie w rozmaitych branżach, w szczególności w IT. Oferujemy akredytowane, międzynarodowe certyfikacje, szkolenia autorskie jak również symulacje projektowe oraz warsztaty w pełni dopasowane do potrzeb i zainteresowań klientów. Szkolenia prowadzimy w Polsce i innych krajach europejskich.
Jesteśmy grupą ekspertów – trenerów i konsultantów, doświadczonych w zagadnieniach zarządzania przedsięwzięciami projektowymi prowadzonymi metodykami tradycyjnymi oraz z wykorzystaniem technik zwinnych. Świadczymy najwyższej jakości usługi edukacyjne i doradcze firmom, administracji publicznej i samodzielnym kierownikom projektów. Wszyscy nasi trenerzy i konsultanci są praktykami z wieloletnim stażem.
W naszej ofercie znajduje się również bogaty zestaw szkoleń interpersonalnych przeznaczonych dla menadżerów, dla osób zarządzających całymi przedsięwzięciami. Stanowią one doskonałe uzupełnienie szkoleń metodycznych. Prowadzone są przez pracujących z nami doświadczonych psychologów i coachów.
Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę przedsiębiorstw: analizę potrzeb szkoleniowych, rozwój pracowników, szkolenia akredytowane i autorskie, certyfikację, wdrażanie metodyk zarządzania projektami i wsparcie powdrożeniowe obejmujące m.in. coaching dla menedżerów i kluczowych pracowników.