OSEC Forum 2018 | Kinshasha2018
OSEC Forum to święto idei OpenSource. Dzień współpracy edukacyjnej ekspertów z różnych obszarów IT, miejsce na omówienie pomysłów opensoursce’owych, wymianę poglądów, dyskusje i przede wszystkim źródło inspiracji do przeniesienia na własne podwórko. Dzieją się tu rzeczy, które sprawiają, że razem tworzymy lepsze IT. OSEC Forum to prezentacja najnowszych rozwiązań i technologii z obszarów, które znamy, polecamy my i nasi Partnerzy. Chcemy, aby naszym uczestnikom – specjalistom oraz menadżerom IT – zaprezentowane zostały najnowsze pomysły, narzędzia, produkty ułatwiające pracę i współpracę.
Warsztaty, bezpłatne warsztaty, open source, IT, nowe technologie, zarządzanie technologiami, nowoczesne zarządzanie, administracja, redhat, Linux, OpenSource, Open Source, Warsztaty redhat, Warsztaty linux, wiedza z zakresu open source, szkolenia z redhata, warsztaty z linux, warsztaty z programowania,
947
page-template-default,page,page-id-947,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Nowa symulacja biznesowa

Kinshasa Service Management

 

Symulacja „Kinshasa Service Management” to warsztat umożliwiający przećwiczenie umiejętności zarządzania organizacją procesową w oparciu o najlepsze praktyki ITIL®. Głównym celem tej symulacji jest przećwiczenie podejścia procesowego poprzez projektowanie własnych procesów, monitorowanie i ich doskonalenie. Warsztat skupia się na takich czynnikach jak: działanie zgodnie z procesami, mierzenie efektywności tych procesów, prawidłowa priorytetyzacja incydentów i problemów, odpowiednie raportowanie. W trakcie symulacji wykorzystywane są między innymi takie pojęcia jak role procesowe, eskalacja, mierniki (KPI – Key Performance Indicators), umowa SLA (Service Level Agreement).

Podczas symulacji uczestnicy wcielają się w role zespołu wsparcia dla podróżujących przez Afrykę motocyklistów. Pierwszą i jedyną linią kontaktu z podróżnikami jest Service Desk. Natomiast Specjaliści II linii rozwiązują zgłoszone incydenty. Nad wszystkim mają pieczę osoby zarządzające incydentami, problemami, zdarzeniami oraz menadżer procesu SLM. Całość zespołu wsparcia ma zapewnić działanie sprzętu uczestników wyprawy oraz zapewnić im bezpieczeństwo i pomoc w dotarciu do celu. Gdy uczestnicy doświadczają presji czasu i próbują równocześnie sprostać postawionym przed nimi wyzwaniom – pojawiają się prawdziwe emocje!

Po tej symulacji uczestnicy wychodzą z przekonaniem, że nie tylko znają pojęcia i podstawowe zasady dotyczące zarządzania organizacją procesową, ale też rozumieją je i potrafią zastosować w swoich organizacjach.

Prowadząca

Jolanta Łabędzka-Benisz

[OMEC]

Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami. Autor warsztatów szkoleniowych i gier symulacyjnych dotyczących różnych aspektów zarządzania. Twórca rodziny gier symulacyjnych – Kinshasa Agile African Adventure, Kinshasa PRINCE2, Kinshasa Risk Management, Kinshasa Service Management. Prywatnie motocyklistka i fotograf. Pomysł na symulację Kinshasa narodził się w trakcie jednej z wypraw motocyklowych po Europie.

#servicemanagement #kinshasaagile #kinshasaprince #problemmanagement #incidentmanagement #riskmanagement #businessgame #teamcooperation #teamgame #creativethinking #businesssimulation #projectmanagers

Czy wiesz, że:

 

Symulacja Kinshasa stanowiła ostatni etap konkursu IPMA Young Crew PM Championship 2017,
po którym wyłoniono zwycięską drużynę spośród siedmiu międzynarodowych zespołów.

Więcej informacji pod linkiem:
http://blog.ipma.world/advice-young-project-managers-improve-time-management-project-planning-skills/

Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony https://omec.pl/szkolenia/gry-symulacyjne

Aby uczestniczyć w warsztacie konieczna jest wcześniejsza rejestracja na: